Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Jak tworzymy własną markę na portalach społecznościowych

Redakcja
Ponad 60 % użytkowników korzysta codziennie z portali społecznościowych, budując własną markę. Najczęściej wybierany jest przez Internautów Facebook i Youtube. Wyrażają w sieci swoja opinię, dzielą się zdjęciami, filmami, komentują otaczającą ich rzeczywistość, zabierają głos w dyskusji o gorących w sieci tematach.

Jak wynika z opublikowanego właśnie raportu #Think Social, w sieci nie jesteśmy anonimowi. Każde nasze działanie wpływa na nasz wizerunek, który - z czego najczęściej nie zdajemy sobie sprawy - jest odbierany nie tylko przez naszych najbliższych znajomych. Umiejętnie sterując tym, co publikujemy, tworzymy swoje cyfrowe ja, czyli osobistą markę.

- Każdy z nas jest marką. Internet daje nam warstwę zasięgu. Kiedyś budowaliśmy markę na bazie lokalnych informacji, natomiast dzisiaj każdy z nas jest potencjalnie globalnym medium – dodał Paweł Tkaczyk, założyciel agencji marketingowej Midea.

- Człowiek rozwija się w sytuacjach, w których dzieją się rzeczy trudne. W związku z tym  hejterów, jeśli są spoza naszego targetu, traktowałabym jak przezroczystych. Jeśli mamy do czynienia z realnym kryzysem, to warto natychmiast z nim zarządzać – radziła Joanna Malinowska-Parzydło założycielka Personal Brand Institute.

***

#Think Social - raport o trendach i wizerunku w sieci przygotowany na zlecenie UPC Polska. Raport został opracowany by zainicjować dyskusję na temat znaczenia kreowania swojego wizerunku w Internecie - zarówno w kontekście prywatnym, jaki i biznesowym.

źródło: TVN/ x-news
 

 

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dziennikbaltycki.pl Dziennik Bałtycki