Dyskusje, jakie wywołuje Piano Media, związane są z pytaniem, czy za treści w internecie musimy płacić. Odpowiedź z pozoru wydaje się prosta - nie. Wszak internet stanowi medium, dzięki któremu urzeczywistnia się zasada wolności wypowiedzi i wolności w dostępie do informacji.
Musimy jednak pamiętać, że treści pojawiające się w prasie są wynikiem pracy dziennikarzy - za nią powinni oni otrzymać wynagrodzenie. Czytelnicy zaś, kupując dostęp do płatnych treści prasowych, oczekują rzetelnej, pozostającej zawsze na wysokim poziomie informacji.
Sam pomysł wirtualnego kiosku, w którym można odnaleźć wiele produktów prasowych, jest zatem pożyteczny. Rozwiązanie zaproponowane przez Piano Media budzi jednak wątpliwości. System bowiem nie obejmuje większości czasopism, realizatorom pomysłu udało się zgromadzić wokół portalu szereg wydawnictw - jednak sporej ich liczby brak w systemie. To znacząca wada.
Gdyby inne wydawnictwa zdecydowały się na skorzystanie z oferty Piano Media, czytelnicy otrzymaliby produkt, który spełniałby oczekiwania klientów poszukujących różnorodnych informacji i czasopism. A tak, niestety, zmuszani jesteśmy do poszukiwania informacji w różnych serwisach. Warto w tej mierze skorzystać z doświadczeń iTunes.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?