MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Co nowego w Manufakturze. Zobacz co się otworzyło i co jeszcze się pojawi!

Matylda Witkowska
Matylda Witkowska
Nowy wygląd zyskała niedawno Costa Coffee w Manufakturze
Nowy wygląd zyskała niedawno Costa Coffee w Manufakturze Materiały prasowe Manufaktury
W Manufakturze wciąż pojawiają się nowe sklepy i restauracje. Niedawno otworzył się pierwszy w Łodzi sklep z kosmetykami marki Lush i pierwszy w mieście Candy Pop ze słodyczami znanych marek. A wkrótce nowe otwarcia: Rebernia z żeberkami i obuwniczo-modowy Sketchers. Do tego znane sklepy przechodzą duże przemiany. Co nowego warto odwiedzić w Manufakturze?

1. Rebernia, czyli żeberka w najlepszym wydaniu

Jeszcze przed wakacjami na rynku Manufaktury otworzy się zupełnie nowy koncept – Rebernia. W lokalu zajmowanym dotychczas przez Bierhalle, pojawi się pierwsza w Polsce restauracja tej marki.

Rebernia, koncept rodem ze Lwowa, to specjaliści od mięs z grilla, w szczególności żeberek. Lokal ma charakteryzować się luźną, niezobowiązującą atmosferą – nie liczcie na wytworną zastawę i sztućce! W Reberni je się… rękoma, prosto z desek i pater, na których podawane są dania. W restauracji, utrzymanej w mocno industrialnym stylu, z elementami sztuki nowoczesnej, znajdziecie specjalne umywalki, w których umyjecie ręce przed i po posiłku.

Pieczone nad otwartym ogniem, żeberka Reberni mają niesamowitą strukturę i dymny posmak. W ofercie będą dostępne także inne rodzaje mięs, a także ryby. Poza tym, ofertę uzupełnią rzemieślnicze piwa.

2. Skechers

Na połowę czerwca planowane jest otwarcie nowej marki obuwniczo-modowej Skechers. Brand pochodzący z Kalifornii specjalizuje się w produkcji obuwia sportowego, a także odzieży sportowej, plecaków czy toreb. W sklepie w Manufakturze będzie można kupić ich znane produkty, m.in. obuwie, które można zakładać bez użycia rąk.

3. Top Secret GreenPoint

Niedawno w Manufakturze swoje siły połączyły marki Top Secret i GreenPoint. Od kilku miesięcy, marka Top Secret ma nowego, polskiego właściciela – stąd również zmiany w sklepach. GreenPoint jest polską marką odzieżową z Krakowa. Obecnie posiada ponad 200 sklepów stacjonarnych w Polsce, prowadzi także sprzedaż e-commerce. W lokalu znajdziecie modę kobiecą, pełną kolorów, różnorodnych faktur i ciekawych, przyciągających oko printów.

4. Costa Coffee w nowej odsłonie

Po kilku tygodniach remontu, na parterze rotundy galerii handlowej Manufaktury, otworzyła się kawiarnia Costa Coffee po modernizacji. Kawiarnia zyskała zupełnie nowe wnętrze i zaktualizowaną szatę graficzną. Teraz dominują tak takie kolory jak czerwień czy miedź znane z logotypu marki, ale nie brakuje też jasnych, drewnianych elementów. Wymieniono także całą część lounge, w której znalazły się nowe meble, w tym stoły, krzesła i fotele. Teraz podobną metamorfozę przejdzie druga część kawiarni, zlokalizowana na 1. piętrze rotundy.

5. Lush – kosmetyki tworzone z miłością do środowiska

Niedawne otwarcie kultowego LUSH’a było jedną z najbardziej wyczekiwanych premier na łódzkim rynku. Pionier świata beauty otworzył w Manufakturze swój pierwszy łódzki lokal, a trzeci w Polsce. LUSH stawia na rozwiązania w duchu zero waste i znany jest ze swoich ekologicznych produktów – w tym kultowych wegańskich kul do kąpieli.

LUSH ma jasno określoną misję: zrównoważony rozwój, ochrona środowiska i praw zwierząt. Wszystkie produkty kosmetyczne marki wytwarzane są w sposób etyczny, nietestowane na zwierzętach, w 100% wegetariańskie i 92% wegańskie.

Nowo otwarty salon LUSH znajduje się na parterze Manufaktury i ma powierzchnię 85 m2. Łódzki sklep to jeden z niewielu na świecie, który wprowadził nową koncepcję ReMind, oferując najbardziej pożądane produkty z całej historii marki. LUSH w Manufakturze urządzony jest zgodnie z nową koncepcją wystroju – we wnętrzach wykorzystano materiały pochodzące z etycznych źródeł oraz takie, które można poddać recyklingowi. Dodatkowo, sklep jest podzielony na strefy dedykowane różnym kategoriom produktów: znajdziemy tam kule do kąpieli, balsamy do ciała, produkty do włosów, a nawet autorską linię perfum. Ponadto, po raz pierwszy w Polsce dostępne będą ulubione produkty z archiwów Lush. 

6. Candy Pop. Słodycze znanych marek z różnych krajów

W kwietniu do grona najemców w Manufakturze dołączył prawdziwy słodki fenomen na światowym rynku. Candy Pop, bo o nim mowa, oferuje gamę słodyczy, napojów, przekąsek i słodkich upominków z całego świata, w tym USA i Azji, czyli najbardziej rozwiniętych rynków. Stosunkowo młoda na polskim rynku handlowym firma szybko zdobyła popularność dzięki różnorodnej ofercie, w tym serii limitowanych produktów znanych marek i właśnie otworzyła swój czwarty w Polsce i pierwszy w łódzkim regionie sklep – w Manufakturze!

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

POLITYCY jako dzieci

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki