- Przy pomocy filmików chcemy pokazać, że w Gdańsku i na Pomorzu mamy nie tylko komfortowe warunki do organizacji spotkań biznesowych, ale także wyjątkowe możliwości spędzania czasu przed i po konferencji - tłumaczy Anna Górska, prezes zarządu Gdańskiej Organizacji Turystycznej. - Od kilku lat bardzo intensywnie pracujemy na rzecz ożywienia turystyki biznesowej. Efekty już są widoczne, bo Trójmiasto zajęło trzecie miejsce w rankingu polskich miast pod względem liczby eventów biznesowych.
Kampania "Pomorskie - nabierz kolorów" już międzynarodowa
Tematami przewodnimi spotów są średniowieczne zamki, Morze Bałtyckie, bursztyn oraz Solidarność. Zdjęcia do filmików nagrywane były w najpiękniejszych miejscach Trójmiasta i regionu. Spot "Amber&Relax" zabiera oglądających np. do bursztynowych manufaktur, gdzie można znaleźć ciekawostki wykonane z bursztynu oraz na spacer po ul. Mariackiej i plaży. Filmik "Sea&Emotions" przenosi gości do marin w Gdańsku, Sopocie i Gdyni. "Castle&Emotions" zabiera na zamki w Gniewie i Malborku, gdzie straszy. "Solidarity &Freedom" zaprasza pod słynną stoczniową bramę nr 2 i do warsztatu Lecha Wałęsy.
Obecnie kończy się etap montażu spotów. Premiera filmików odbędzie się 25 listopada.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?