Jak wynika z opublikowanego właśnie raportu #Think Social, w sieci nie jesteśmy anonimowi. Każde nasze działanie wpływa na nasz wizerunek, który - z czego najczęściej nie zdajemy sobie sprawy - jest odbierany nie tylko przez naszych najbliższych znajomych. Umiejętnie sterując tym, co publikujemy, tworzymy swoje cyfrowe ja, czyli osobistą markę.

- Każdy z nas jest marką. Internet daje nam warstwę zasięgu. Kiedyś budowaliśmy markę na bazie lokalnych informacji, natomiast dzisiaj każdy z nas jest potencjalnie globalnym medium – dodał Paweł Tkaczyk, założyciel agencji marketingowej Midea.

- Człowiek rozwija się w sytuacjach, w których dzieją się rzeczy trudne. W związku z tym  hejterów, jeśli są spoza naszego targetu, traktowałabym jak przezroczystych. Jeśli mamy do czynienia z realnym kryzysem, to warto natychmiast z nim zarządzać – radziła Joanna Malinowska-Parzydło założycielka Personal Brand Institute.

***

#Think Social - raport o trendach i wizerunku w sieci przygotowany na zlecenie UPC Polska. Raport został opracowany by zainicjować dyskusję na temat znaczenia kreowania swojego wizerunku w Internecie - zarówno w kontekście prywatnym, jaki i biznesowym.

źródło: TVN/ x-news