Sieć sklepów Biedronka rozpoczęła świętowanie dwudziestolecia skierowane do klientów, pracowników i partnerów handlowych, bez których sukces marki nie byłby możliwy.

Biedronka rozpoczyna świętowanie poprzez ogólnopolską kampanię wizerunkową ze spotem reklamowym opartym na motywie przeboju muzycznego „Dwudziestolatki”.  

Oto jeden z pierwszych sklepów Biedronki:

f

(Fot. Jeronimo Martins Polska) 

Od czerwca w wybranych sklepach sieci będą odbywać się degustacje m.in.: owoców, warzyw, wędlin, nabiału, serków, jogurtów, ciast, pieczywa, pochodzących od 40 dostawców.

Urodziny to przede wszystkim okazja do składania życzeń.

Aby to umożliwić Biedronka uruchomiła konkurs „Złóż życzenia Biedronce” ze specjalną aplikacją na swojej stronie internetowej.  Autorzy najciekawszych życzeń mogą wygrać 200 atrakcyjnych nagród takich jak np: aparaty fotograficzne, smartfony,  tablety, konsole do gry.   


Sukces Biedronki zbudowali jego pracownicy. Ich zespół liczy obecnie 55 tysięcy zatrudnionych. Z myślą o nich firma przygotowała wiele niespodzianek.  

 

Kolejnymi autorami sukcesu są także partnerzy handlowi. Obecnie sieć współpracuje z 500 przedsiębiorstwami, w tym z ponad 200 od 10 lat i z ponad 50 od samego początku swego istnienia. Dzięki strategii długoterminowych partnerstw, Biedronka rozwija pozycję lidera równolegle z polskimi producentami, którzy jednocześnie z nią osiągali czołowe pozycje w swoich branżach.

20 lat temu sieć sklepów Biedronka otworzyła swoją pierwszą placówkę w Poznaniu, a w chwili obecnej posiada ponad 2 600 sklepów na terenie całego kraju. Każdego dnia zakupy robią w nich blisko 4 mln klientów.

Biedronka dziś: 

d

 (Fot. Jeronimo Martins Polska)