- Dzień Darmowej Dostawy to inicjatywa, która ma zachęcić do robienia zakupów w sieci, jako alternatywy dla zatłoczonych centrów handlowych - wyjaśnia Krzysztof Bartniak, redaktor naczelny serwisu eKomercyjnie.pl, który podobną akcję zorganizował już w zeszłym roku. - Pomysł jest inspirowany akcją Free Shipping Day, która od 2008 roku jest organizowana w Stanach Zjednoczonych i tam się sprawdza.
W ubiegłym roku w polską akcję włączyło się ponad 750 sklepów. Organizatorzy przyznają, że czasami trzeba było namawiać ich właścicieli do uczestnictwa. DDD od razu przypadł do gustu internautom, dlatego w tym roku wielu chętnych zgłaszało się samych na długo przed 30 listopada.
Tegoroczna edycja rozpoczęła się o godz. 00.01 i potrwa do 23.59. Informacje na temat akcji oraz sklepów, które biorą w niej udział, można znaleźć na www.dziendarmowejdostawy.pl .
Organizatorzy przekonują, że DDD jest korzystny zarówno dla klientów, którzy nie ruszając się z domu, dokonują tańszych, często świątecznych zakupów (które w dodatku przez 10 dni mogą zwrócić), jak i dla sklepów, zwiększających w tym dniu swoje obroty nawet wielokrotnie.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?