Obniżka cen 2022
Od 1 lutego w sklepach własnych Carrefour obowiązują niższe ceny na asortyment objęty dotychczas 5% stawką VAT. Francuska Spółka akcyjna informuje, że takie działanie jest zgodne z założeniami rządowej Tarczy Inflacyjnej 2.0, która czasowo wprowadza zerową stawkę podatku na wybrane produkty pierwszej potrzeby.
Wśród oferty, która objęła 18,5 tys. produktów w nowych cenach, znajdą się m.in. warzywa i owoce, wędliny i mięsa, olej, nabiał oraz pieczywo.
Co będzie tańsze?
To nie jedyne produkty, których koszt spadł. Sieć postanowiła zmniejszyć również ceny 1 tys. najczęściej wybieranych artykułów przez klientów, które nie są objęte obniżką VAT - kosmetyki, chemia domowa i produkty spożywcze.
W 2020 roku Carrefour z powodu pandemii koronawirusa wprowadził gwarancję niezmiennych cen na 150 produktów marki własnej. Wówczas do tego asortymentu można było zaliczyć kasze, mąkę, cukier, nabiał, a także papier toaletowy i ręczniki papierowe. W ubiegłym roku spółka dodatkowo ruszyła z długofalową kampanią „Ceny niskie jak dawniej”. Promocje sięgały nawet 40%.
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod której szyldem działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego.
Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?