Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

LPP debiutuje w Macedonii Północnej. Salony polskiego producenta odzieży są już dostępne na 26 rynkach

MT
Gdańska spółka otworzyła w Skopje pierwszy salon Reserved, debiutując na rynku macedońskim. Za kilka tygodni uruchomione zostaną sklepy pozostałych marek, powiększając sieć sprzedaży LPP na Bałkanach o 8 tys. m kw. Macedonia Północna jest siódmym krajem w Europie Południowo-Wschodniej, w którym polski producent odzieży prowadzi sprzedaż stacjonarną.

LPP postawiła na największe i najlepiej zlokalizowane centra handlowe stolicy Macedonii Północnej - Skopje City Mall oraz Skopje East Gate. Pierwszy salon powstał w Skopje City Mall.

Za kilka tygodni spółka uruchomi kolejnych pięć sklepów swoich marek, w tym drugi salon Reserved, w nowopowstałym centrum handlowym Skopje East Gate. Obiekt, będący największą prywatną inwestycją Macedonii Północnej, będzie jednym z największych centrów handlowych w tym rejonie. Na powierzchni 500 000 m kw. znajdzie się przestrzeń mieszkalna, biurowa oraz handlowo-rozrywkowa. Na 220 marek dostępnych w Skopje East Gate, aż 40 proc. z nich zadebiutuje w Macedonii Północnej wraz z otwarciem centrum, oferując klientom nowe doświadczenia zakupowe.

- Wejście na rynek macedoński jest kolejnym etapem rozwoju LPP w Europie Południowo-Wschodniej, którą traktujemy jako rynek dający naszym markom potencjał rozwojowy. Cieszymy się, że po roku oczekiwań spowodowanych pandemią, która zmusiła nas do odłożenia planów rozwojowych w Macedonii Północnej, nadszedł moment debiutu. Poszerzenie portfolio sieci sprzedaży o rynek macedoński było naturalnym krokiem w strategii sukcesywnego wzmacniania pozycji marek LPP na Bałkanach. – komentuje Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes zarządu LPP.

Ekspansja LPP na Bałkanach rozpoczęła się 14 lat temu wraz z uruchomieniem pierwszego sklepu Reserved w Rumunii. Od tego czasu polski producent odzieży podjął decyzję o rozpoczęciu sprzedaży stacjonarnej także w Bułgarii, Chorwacji, Serbii, Słowenii oraz Bośni i Hercegowinie. Dziś, po wejściu na rynek macedoński, liczba salonów spółki w tym regionie wynosi blisko 180 sklepów o łącznej powierzchni ponad 158 tys. m2. LPP dodatkowo prowadzi w regionie sprzedaż internetową, w tym na rynku rumuńskim, chorwackim i słoweńskim, a od kilku tygodni także bułgarskim.

Zgodnie z planami przyjętymi przez LPP na rok bieżący, spółka planuje przeznaczyć na rozbudowę swojej sieci stacjonarnej 950 mln zł.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na dziennikbaltycki.pl Dziennik Bałtycki