Miejsce konferencji wybrano nieprzypadkowo, ponieważ dzisiaj rozpoczęła się kampania reklamowa Pruszcza na pociągu Szybkiej Kolei Miejskiej. To pierwsza w historii miasta kampania wizerunkowa, która stawia na promocję poprzez wydarzenia kulturalne.
Pierwszy wagon reklamuje Scenę Letnią teatru Wybrzeże, środkowy - rekonstruowaną Faktorię Rzymską, a ostatni promuje Scenę Muzyczną.
W sobotę 26 czerwca ponownie zostanie otwarta Scena Letnia teatru Wybrzeże w Pruszczu Gdańskim. Zadebiutowała latem ubiegłego roku i cieszyła się wielkim powodzeniem. Tydzień później w faktorii obejrzymy premierę recitalu pt. "Fatum" aktorki teatru Wybrzeże Marzeny Nieczui-Urbańskiej.
- Rok temu pokazaliśmy od końca czerwca do końca sierpnia sześć tytułów, w tym aż trzy premierowe, które obejrzało kilka tysięcy widzów - mówił dyrektor Adam Orzechowski. - Mamy nadzieję, że w tym roku zainteresowanie widzów będzie równie duże.
Scena Letnia teatru Wybrzeże to wspólna inicjatywa gdańskiego teatru i Centrum Kultury i Sportu w Pruszczu Gdańskim. Mieści się ona w Międzynarodowym Parku Kulturowym Faktoria. Wstęp na wszystkie spektakle jest bezpłatny.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?