Nekrologi w witrynie sklepowej w Gdyni są kolejnym elementem akcji, która ma przypominać klientom, iż nie warto „po kielichu” wsiadać do samochodu. W kwietniu ubiegłego roku na suficie delikatesów zamontowano inscenizację wypadku samochodowego i postać dziecka, płaczącego nad zwłokami matki, potrąconej przez pijanego kierowcę.
Właściciel sklepu w Gdyni , Adam Czarnecki, zapowiada, że to nie koniec akcji edukacyjnych, skierowanych do kierowców.
- Mam wiele nowych pomysłów, ale nie chcę ich dziś zdradzać, dopóki nie zostaną dopracowane szczegóły – mówi Adam Czarnecki. - Uważam, iż nie ma lepszego miejsca do prowadzenia takiej kampanii, niż sklep monopolowy. Jeśli nie tutaj, to gdzie mamy rozmawiać o problemie pijanych kierowców? W Polsce nadal zbyt mocno pobłażamy osobom, które „na podwójnym gazie” wsiadają za kółko. Takie zachowanie powinno być stanowczo i jednoznacznie piętnowane społecznie.
Śmiertelny wypadek w Wyszecinie. Sprawca spędzi 3 najbliższe miesiące w areszcie [ZDJĘCIA, WIDEO]
Właściciel sklepu nie ukrywa też, że do stworzenia nowej witryny zainspirował go wrześniowy, makabryczny wypadek w Wyszecinie pod Wejherowem. Na miejscu zginęła kobieta w siódmym miesiącu ciąży, w szpitalu zmarł jej mąż. Osierocili trzyletnie dziecko, które jako jedyne przeżyło tragedię.
X-news/TVN24
Czytaj więcej na gdynia.naszemiasto.pl.
Najlepsze atrakcje Krakowa
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?