Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Gdańska firma odzieżowa LPP podpisała umowę na budowę magazynu w Rumunii. Inwestycja wzmocni rozwój e-sklepów LPP

Mateusz Tkarski
LPP SA jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się firm odzieżowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Na zdjęciu nowy koncept salonów odzieżowych marki Reserved
LPP SA jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się firm odzieżowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Na zdjęciu nowy koncept salonów odzieżowych marki Reserved mat. prasowe
Firma LPP z siedzibą w Gdańsku dynamicznie rozwija nie tylko sieć salonów w kraju i za granicą, ale także sprzedaż internetową. Wartość tej drugiej rośnie w tempie trzycyfrowym.

W dwóch kwartałach tego roku LPP podwajała sprzedaż internetową. W drugim kwartale sprzedaż internetowa osiągnęła poziom 178,5 mln złotych po ponad dwukrotnym wzroście w stosunku do tego samego okresy roku poprzedniego.

LPP podtrzymuje deklarację wzrostu udziału e-commerce do 20 proc. w całkowitej sprzedaży do 2021 roku. Przy prognozach przychodów ze sprzedaży na poziomie 10 mld zł e-commerce może osiągnąć wartość 2 mld zł. Dziś udział sprzedaży internetowej w całości przychodów gdańskiej firmy wynosi około 9 proc. Za trzy lata udział ten ma sięgać 20 proc.

Czytaj także: Gdańska firma odzieżowa LPP z nagrodą Office Superstar 2018 za „Najlepsze Biuro w Trójmieście” [zdjęcia]

LPP chce to osiągnąć m.in. dzięki rozszerzaniu oferty na nowe kraje – w 2019 roku firma planuje obecność na 35 rynkach e-commerce. Do końca pierwszej połowy przyszłego roku zamierza udostępnić swoją ofertę przez Internet w każdym kraju członkowskim UE.

Rozwój sprzedaży internetowej i coraz większy jej zasięg nie byłby możliwy bez inwestycji w centra dystrybucyjne. Jednym z nowo budowanych jest centrum w Rumunii, pod Bukaresztem.

LPP w rankingu TOP 100 największych firm na Pomorzu:

TOP 100 największych firm na Pomorzu. Ranking firm pod względem przychodów ze sprzedaży w 2017 rokuRok 2017 stał w kraju pod znakiem wzrostu gospodarczego i spadku bezrobocia. Na Pomorzu koniunktura również dopisała, co pokazują wyniki tutejszych firm.

TOP 100 największych firm na Pomorzu. Sto najlepszych firm p...

Magazyn o powierzchni 22 tys. m kw., będzie pełnił rolę tzw. fullfilment Center, dedykowanego obsłudze logistycznej sprzedaży internetowej wszystkich marek należących do LPP. Docelowo z nowego magazynu realizowane będą zamówienia na terenie całej Europy Południowo-Wschodniej.

- Rozwój naszej sieci stacjonarnej w Polsce i za granicą oraz znaczący wzrost udziału sprzedaży internetowej to wyzwania, które wymagają zaawansowanego technologicznie zaplecza logistycznego – mówi Jacek Kujawa, wiceprezes zarządu LPP ds. logistyki i IT. - Rumunia jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się rynków w naszym portfolio - notujemy na nim zwiększającą się sprzedaż wszystkich naszych marek, w szczególności w kanale e-commerce.

Czytaj także: Firma odzieżowa LPP z Gdańska przedstawiła wyniki za II kwartał 2018. Zagranicznych salonów LPP będzie więcej niż w Polsce

Nowa, zmysłowa i taneczna kampania Reserved. "Yes Sir, I can boogie" - jej gwiazdami są Joanna Kulig i Jeanne Damas. Nowe twarze Reserved

Czytaj także: Cindy Crawford twarzą nowej kolekcji Reserved. LPP w Gdańsku zatrudniło kolejną topmodelkę [wideo, zdjęcia]

Cindy Crawford twarzą nowej kolekcji Reserved

Cindy Crawford twarzą nowej kolekcji Reserved. LPP w Gdańsku...

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na dziennikbaltycki.pl Dziennik Bałtycki