- To prosty przekaz, który ma skłonić ludzi do myślenia nad złożeniem realnej deklaracji woli dawstwa narządów. Cieszymy się, że możemy wykorzystać nasze doświadczenie, wspierając tak szlachetną inicjatywę - mówi Radek Adamczyk, project manager firmy Playsoft. - Mamy nadzieję, że promocja przyczyni się do zwiększenia społecznej wiedzy na temat transplantologii.
Najnowsza aplikacja jest kontynuacją kampanii dawcy.pl, prowadzonej na Facebooku, mającej uwrażliwić ludzi na problem dawstwa organów.
Gdańsk: Graffiti na murze promuje przeszczepy
W poprzedniej aplikacji można było wybrać czterech znajomych i wirtualnie podarować im serce, wątrobę, nerki czy płuca. Najnowsza jest dużo prostsza i zawiera jedno pytanie: Czy po śmierci w wypadku samochodowym oddałbyś swoją wątrobę… i tu pada imię i nazwisko losowo wybranej spośród znajomych na Facebooku osoby, która jest ciężko chora. Udzielając twierdzącej odpowiedzi, otrzymujemy informację, że dokonaliśmy życiowej decyzji.
Playsoft jest światowym graczem w dziedzinie technologii mobilnych i cyfrowej rozrywki. Tworzy gry i aplikacje m.in. na wszystkie platformy mobilne, takie jak iPhone, Android, Windows Phone 7. Gdański oddział firmy jest jednym z największych spośród czterech należących do francuskiej firmy. Nad zaawansowanymi rozwiązaniami pracuje w nim ponad 100 specjalistów.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?