Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Gdańsk: Bilety z logo Euro 2012 już są w kioskach

Anna Werońska
Pierwsze bilety komunikacji miejskiej z gdańskim logotypem przygotowanym na Euro 2012 są już w sprzedaży.

- Zamówiono ich 14 milionów - mówi Dariusz Wołodźko z biura prasowego Urzędu Miejskiego w Gdańsku. - Siedem milionów zostanie wyprodukowanych i sprzedanych w tym roku, a reszta od maja 2012 roku - dodaje.

Logotyp miejski "Gdańsk - gospodarz, UEFA Euro 2012", z sylwetką Neptuna, znajduje się na rewersie biletów. Jak podkreślają urzędnicy - jego wygląd wynika z zawartej wcześniej umowy z UEFA, a sam pomysł naniesienia go na tramwajowe i autobusowe bilety narodził się podczas współpracy Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku, Biura Prezydenta ds. Sportu i Euro 2012 oraz Biura Prezydenta ds. Promocji Miasta.

Mistrzowskie nadruki będzie można zobaczyć zarówno na biletach normalnych, jak i ulgowych, w tym godzinnych, na jeden przejazd, całodobowych oraz nocnych.
Właśnie nocne, na jeden przejazd, będą najbardziej unikatowe, bo zostaną wyprodukowane tylko w 6 tys. egzemplarzy. Najwięcej - prawie 4,5 mln - będzie biletów ulgowych, za 1,40 zł.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dziennikbaltycki.pl Dziennik Bałtycki