– Przykładamy bardzo dużą wagę do używanej przez nas technologii. Obecnie używamy znaczników, ale pracujemy nad tym, aby gracz mógł eksperymentować za pomocą własnych rąk, bez potrzeby używania znaczników. Chcemy też zaproponować półkę z naszymi produktami dla posiadaczy konsol takich jak: XBox i PlayStation – mówi Mateusz Marmołowski, prezes d/s technologii CTAdventure.
Debatujące na Creative Business Cup 2014 w Kopenhadze międzynarodowe jury, w skład którego wchodzili przedstawiciele największych firm (Christian Stadil – Thornico A/S, Stiven Kerestegian Ganarillas – LEGO, Flavia Simon – Google, Håkan Nordkvist – IKEA i Amy Cosper, redaktor naczelny Entrepreneur Magazine), oceniło rozwiązanie jako zmieniające wyobrażenie o edukacji dzięki możliwości zaangażowania użytkownika w twórczy proces uczenia.
– Wyróżnienie na arenie międzynarodowej i docenienie polskiego projektu ma dla nas ogromny wymiar! Decyzja o wzięciu udziału w krajowym konkursie Creative Business Cup organizowanym przez STARTER otworzyła nam drzwi do rozwoju na rynkach zagranicznych oraz stworzyła możliwość dostrzeżenia wielkiego potencjału naszego startupu przez globalne marki – mówi Marek Trojanowicz, Prezes Zarządu CTAdventure.
Drugie miejsce w konkursie Creative Business Cup zdobyła firma GIGI BLOKS Ltd. z Litwy, zdobywcą trzeciego miejsca jest PockerSky z Austrii. Nagrody specjalne za pomysły kreatywne otrzymały także Zikto z Korei Południowej, Bitbrain Technologies with Ussens z Hiszpanii, Original Unverpackt z Niemiec oraz Voiceitt z Izraela.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?