O statuetkę Złotego Formatu w najważniejszej kategorii - Grand Prix Festiwalu walczyć będzie Urząd Marszałkowski. W pozostałych kategoriach nominacje uzyskały: dwa wydawnictwa promocyjne - "Navigator Gdynia" i "Europejski Poeta Wolności" (Gdańsk); jedno wydarzenie w kategorii event - "Blog Forum Gdańsk 2010"; kampania reklamowa - "Dotknij Wolności. Kampania Promocyjna Miasta Gdańska"; dwie kampanie PR/online PR - "Fale GDN" (Gdańsk) i "Czas na Bałtyk" (Urząd Marszałkowski).
W eliminacjach do ogólnopolskiego finału walczyło ponad 60 samorządów, przedstawiając blisko 160 projektów (w tym 12 było z Pomorskiego). Do finału zakwalifikowano 33 projekty (7 z naszego województwa). Rozstrzygnięcie V edycji konkursu Złote Formaty nastąpi podczas Festiwalu Promocji Miast i Regionów, 20-21 września br. w hotelu Sheraton w Warszawie - informuje Karina Koziej, rzecznik prasowy festiwalu. Na zwycięzców czekają nagrody ufundowane przez organizatora i mecenasa konkursu - Grupę Ströer w Polsce. Oto one: 5 ogólnopolskich kampanii reklamowych, kampanie w warszawskim metrze, na nowoczesnych nośnikach Infoscreen. Zwycięzcy otrzymają też statuetki Złotego Formatu, a także nagrody specjalne ufundowane przez Związek Miast Polskich, magazyny "Elle" i "Brief for Poland" oraz portal PRoto.pl.
- Polskie samorządy przygotowują i przesyłają do Złotych Formatów coraz lepsze projekty promocyjne - mówi Anna Proszowska-Sala, dyrektor programowy Festiwalu Promocji Miast i Regionów. - To dowód, że świadomie kreują coraz bardziej atrakcyjne oferty.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?