Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Awaria internetu stacjonarnego od Vectry. Spółka opublikowała komunikat

Karol Uliczny
Karol Uliczny
Od kilku godzin klienci Vectra z całej Polski mają problem z dostępem do internetu. Kłopoty operatora telewizji kablowej odnotowywane są m.in. w Trójmieście. Spółka odniosła się do awarii za pośrednictwem mediów społecznościowych.

AKTUALIZACJA, godz. 17.30:

Vectra wydała na Facebooku komunikat o usunięciu awarii oraz przywróceniu zawieszonych usług: Internetu, Strefy Klienta oraz infolinii:

"Zakończyliśmy prace nad przywróceniem usług. Internet, Strefa Klienta i infolinia są dostępne. Jeszcze raz ogromnie przepraszamy Was za tę sytuację".

"Kabel sprawdzałam, modem resetowałam, nie pomaga"

„Drodzy, niestety, w tej chwili mogą występować problemy z dostępem do usług. Nasi technicy pracują już nad usunięciem awarii. Przepraszamy za niedogodności” - ten krótki komunikat spółka zamieściła jako komentarz pod postem promującym produkcję pt. „Obcy pasażer”. To dotychczas jedyna forma kontaktu z klientami w sprawie awarii, o której od kilku godzin informują użytkownicy. Na Facebooku można przeczytać o trudnościach z dodzwonieniem się na infolinię.

W czwartek (25.02.2021) od ok. godz. 11 mieszkańcy największych polskich miast zgłaszają problemy z niedziałającym internetem stacjonarnym od Vectry. O skali problemu świadczą dane z serwisu Downdetector. Do godz. 12.46 odnotowano ponad 10 tys. zgłoszeń.

CZYTAJ TAKŻE: Poseł lewicy Marek Rutka chciał 500 plus od chwili poczęcia dziecka. Dostał kuriozalną odpowiedź z urzędu miejskiego

„Od kilku dni problemy z internetem, przerwy, modem sam się wyłącza, aplikacja przy składaniu zgłoszenia zawiesiła się i teraz w ogóle nie można do niej wejść. Kabel sprawdzałam, modem resetowałam, nie pomaga” - napisała pod komentarzem Vectry mieszkanka Gdańska.

„Jak to jest, że za każdym razem kiedy chcę zadzwonić na Obsługę Klienta słyszę, że nie ma takiego numeru (żadnego z 6 które sa podane na stronie). Już pomijam że w cywilizowanym świecie Obsługa Klienta powinna być dostępna 24/7, bo awarie w nocy również się zdarzają - nie tylko między 8-20” - dodaje inny internauta z Trójmiasta.

Na ten moment nie wiadomo, kiedy awaria zostanie usunięta.

od 7 lat
Wideo

Precz z Zielonym Ładem! - protest rolników w Warszawie

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na dziennikbaltycki.pl Dziennik Bałtycki