Kampania edukacyjna Odblaskowi.pl ma na celu promocję bezpiecznego poruszania się pieszych i rowerzystów po drogach, zwłaszcza gdy robi się już ciemno. Skierowana jest zarówno do dzieci jak i dorosłych.
Odwiedzający 3 października Centrum Handlowe Auchan Gdańsk, m.in. otrzymali odblaskowe opaski. Najmłodsi brali udział
w grach edukacyjnych i zajęciach plastycznych, natomiast dorośli otrzymali specjalne edukacyjne broszury.
Odblask przypięty do ubrania sprawia, że kierowca może dostrzec pieszego lub rowerzystę już z odległości 150 metrów. Dlatego warto nosić takie elementy. Dzięki nim kierowca, który nas zobaczy na przejściu lub drodze jest w stanie szybciej zareagować i np. rozpocząć hamowanie samochodem.
W tym roku odbywa się już szósta edycja kampanii. Specjalny patrol Odblaskowi.pl przemierzy łącznie ponad 12 tys. kilometrów na terenie Polski i odwiedzi 22 galerie handlowe Auchan. Dla uczestników przygotowano 50 tysięcy opasek odblaskowych i 40 tysięcy materiałów informacyjnych. Więcej informacji na temat kampanii można znaleźć na stronie www.odblaskowi.pl
Tegoroczną edycję kampanii edukacyjnej „Odblaskowi.pl” wspierają gwiazdy sportu i muzyki, m.in. Kajetan Kajetanowicz, czterokrotny Mistrz Europy w rajdach samochodowych, sztangista Bartłomiej Bonk.
Nowe egzaminy na prawo jazdy od 1 stycznia 2016. Będzie jeszcze trudniej zdać?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?