Gdański oddział globalnego dostawcy usług outsourcingowych, koncentrującego się na profesjonalnej obsłudze klienta, rozwija się dynamicznie. Firma poszukuje pracowników płynnie mówiących po niemiecku. Niedługo zacznie się projekt, przy którym potrzebna będzie biegła znajomość języka francuskiego.
Kliknij i czytaj więcej informacji gospodarczych z Pomorza
- Od września obsługujemy klienta na rynku niemieckim i amerykańskim. Zachęceni sukcesem tego projektu, postanowiliśmy rozszerzyć działalność o kolejne języki. Z uwagi na skandynawskie pochodzenie korporacji istnieje duża szansa na uruchomienie projektów w języku szwedzkim lub norweskim - mówi Marek Szul, Contact Center Manager w Transcomie.
- TWW opiera swoje usługi na oprogramowaniu, które tworzą nasi specjaliści. W ten sposób tworzymy swój kapitał intelektualny, który jest naszą przewagą konkurencyjną. Nasze rozwiązania projektowane są na tyle elastycznie, by móc dostosowywać je do rosnących wymagań naszych klientów - zaznacza Szul.
Praca w call center daje nie tylko wynagrodzenie i możliwość zdobycia pierwszego doświadczenia zawodowego. Grafik pracy dostosowywany jest do dyspozycyjności pracowników, co pozwala na bezproblemowe kontynuowanie nauki w trakcie roku akademickiego, a podczas wakacji - na zwiększenie możliwości zarobku.
Ponadto Transcom Worldwide Poland daje możliwości zatrudnienia na umowę o pracę.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?