- Kampania kładzie nacisk na wskazanie młodym ludziom alternatywnej drogi do czerpania z życia radości i przeżywania głębokich emocji - mówi Piotr Jabłoński, dyrektor Krajowego Biura ds. Przeciwdziałania Narkomanii. - Główny przekaz zawiera się w myśli "Nie potrzebuję narkotyków do życia, realizuję się w inny, ciekawy dla mnie sposób. Większość osób w moim wieku nie bierze narkotyków, więc również normą dla mnie jest życie bez nich" - zaznacza.
W ramach akcji, która skierowana jest do młodzieży w wieku 14-18 lat, można przesyłać prace, które pokazują, jak wiele pozytywnych wrażeń daje ciekawa pasja sportowa, artystyczna czy inna. Technika wykonania prac jest dowolna. Mogą to być filmiki, zdjęcia, prace plastyczne, wiersze czy cokolwiek innego, co przyjdzie uczestnikom do głowy.
Ambasadorem kampanii jest wielokrotny mistrz świata i Europy w szybownictwie, Sebastian Kawa, który już w październiku najlepszą szesnastkę z całej Polski (jedna osoba z Pomorza) zabierze w lot szybowcem.
- Wzór ambasadora został podyktowany wymową kampanii zorientowanej wokół "pozytywnego" odlotu, który młodzi ludzie mogą poczuć dzięki realizowaniu własnych pasji - mówi Anna Kozak, dyrektor Strategiczny Fischer & Zubek PR Partners, która odpowiada za promocję akcji.
Szczegóły na temat konkursu i kampanii znajdują się na stronie
www.nacomito.com.pl.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?