Aplikacja bankowości mobilnej na smartfony dostępna dla klientów indywidualnych oraz biznesowych - posiadaczy konta eFirma, użytkujących bankowość elektroniczną Netbank, pozwala bez konieczności otwierania przeglądarki internetowej oraz wpisywania adresu internetowego banku, na sprawdzanie dostępnych środków na swoich rachunkach, przeglądania historii operacji, realizacji przelewów krajowych czy pomiędzy własnymi rachunkami.
- Bankowość mobilna jest kolejną usługą, która przybliża i ułatwia codzienne zarządzanie finansami - mówi Tomasz Jakubowski, dyrektor Departamentu Produktów Bankowych w Nordea Bank Polska.
Z aplikacji mobilnej można skorzystać bezpłatnie.
Strefa Biznesu: Polacy chętniej sięgają po krajowe produkty?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?