Już teraz nowa specjalność International Meetings Management również podyplomowo i e-learningowo. Nowe patronaty i nowe formy studiowania International Meetings Management w Wyższej Szkole Turystyki i Hotelarstwa w Gdańsku.
W odpowiedzi na potrzeby nowoczesnego studenta, Wyższa Szkoła Turystyki i Hotelarstwa w Gdańsku oferuje nową specjalność, związaną z przemysłem spotkań, wykładaną w całości w języku angielskim pt. International Meetings Management (IMM) w trybie stacjonarnym i niestacjonarnym (e-learning) podczas studiów I stopnia (licencjat) oraz podyplomowych. Specjalność swoim patronatem objął trójmiejski portal www.Biznesnafali.pl.
Specjalność IMM jest nowością zarówno w WSTiH jak i w Polsce, gdyż nigdzie wcześniej kierunki związane z turystyką biznesową nie były nauczane w całości w języku angielskim. Jak przystało na uczelnię, która po raz kolejny znalazła się w czołówce rankingu czasopisma „Wiadomości Turystyczne” uczelni kształcących na kierunkach turystycznych, WSTiH dba o wysoce wykwalifikowaną kadrę naukową i zajęcia z praktykami, zamiast teoretycznych, współpracę z biznesem oraz umiędzynarodowienie uczelni.
Wykładowcy IMM to eksperci-praktycy z branży turystycznej, w tym sektora hotelarskiego, organizacji turystycznych, samorządu i firm eventowych, a uczelnia zapewnia ścisłą współpracę z partnerami biznesowymi oraz autorski program studiów, zajęcia realizowane w formie warsztatów oraz case studies.
- Student specjalności IMM zdobędzie wiedzę i umiejętności z zakresu zarządzania oraz obsługi imprez biznesowych dla klienta firmowego i indywidualnego. Bez trudu znajdzie pracę w centrach konferencyjnych czy specjalistycznych biurach podróży, ale także w dużych firmach nieturystycznych, które dla swych pracowników organizują podróże służbowe - mówi Anna Górska, pomysłodawca projektu, Kierownik studiów podyplomowych i Przewodnicząca Oddziału Europy Centralnej ICCA. Studia pozwalają na zdobycie praktycznej wiedzy z zakresu przemysłu spotkań, tworzenia i komercjalizacji produktów turystyki biznesowej oraz doskonalenie predyspozycji w zakresie zarządzania tej dziedziny gospodarki.
Wybrane przedmioty IMM to „Zarządzanie i organizacja przemysłem spotkań”, „Aspekty finansowe i prawne związane z organizacją i obsługą konferencji i szkoleń w Hotelu”, Skuteczny marketing usług turystycznych”, „E-commerce i media społecznościowe w turystyce”, „Nowe trendy w przemyśle spotkań” oraz „Organizacja i obsługa wyjazdów integracyjno-szkoleniowych pracowników”.
Specjalność IMM została również objęta patronatem przez najważniejsze w Polsce media branżowe, wydawnictwo MICE Poland oraz portal www.meetingplanner.pl, a także przez stowarzyszenie MPI Poland Club.
Więcej informacji: http://www.wstih.pl/rekrutacja.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?