Fakt - koszt i prostota tego znaku sprawiają, że teraz "nikt koło niego nie przejdzie obojętnie"… Ale chyba nie ma się z czego cieszyć, bo jak udowadniają medioznawcy i marketingowcy efekt takiej "reklamy" jest krótkotrwały, a nam Pomorzanom powinno zależeć na długofalowej, pozytywnej promocji. Z gorących dyskusji, jakie się teraz toczą, wynika, że nowy znak Pomorza jego mieszkańcom raczej nie przypadł do gustu. Nie dziwię się, bo nie wchodząc w szczegółową ocenę jego walorów artystycznych (to pozostawiam fachowcom), przyznaję - mnie również z naszym pięknym regionem się nie kojarzy. Nie dziwię się także rozgoryczeniu pomorskich artystów, którzy z powodu braku konkursu nie mieli szansy wziąć udziału w tym projekcie. Szkoda, bo kto, jak nie ludzie stąd, najlepiej czują ten region.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?