Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Na PGE Arenie powstał film promujący Copa Coca-Cola [WIDEO]

ŁŻ
Film promujący międzynarodowy turniej piłkarski dla młodzieży, Copa Coca-Cola nakręcony został ostatnio na gdańskiej PGE Arenie. Powstał on z inicjatywy przedstawicieli jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie.

W akcji udział wzięła młodzież z ponad 60 krajów. Celem kampanii jest przede wpajanie młodym ludziom takich wartości jak przyjaźń i szacunek. Ma ona też pokazać młodzieży, czym jest prawdziwa, zdrowa rywalizacja. Choć zawodnicy pochodzą z różnych zakątków świata, łączy ich futbol.

Lechia Gdańsk może wypożyczyć trzech piłkarzy

Film promujący międzynarodowy turniej piłkarski kręcony był na PGE Arenie przez pięć dni pod koniec ubiegłego roku. Wśród ambasadorów turnieju nie zabrakło polskiego akcentu. W nagraniu udział wzięła dziewczyna z Polski, Kamila Komisarczyk.

- Jak widać, nasz stadion cieszy się już międzynarodową renomą. Jego piękno architektoniczne oraz skojarzenia, jakie z sobą niesie, przyciąga tak silne marki jak Coca-Cola, które właśnie u nas chcą kreować własny przekaz marketingowy - mówi Tomasz Kowalski, prezes spółki Arena Gdańsk Operator - Cieszy nas to tym bardziej, że jest on spójny z kierunkiem, w jakim sami rozwijamy PGE Arenę, miejsce sportowej rywalizacji, spotkań z nowymi ludźmi, wyjątkowych przeżyć i rozrywki - dodaje.

Zobacz klip Coca-Coli:

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wideo
Wróć na dziennikbaltycki.pl Dziennik Bałtycki