Na billboardzie widzimy męską i żeńską dłoń, wokół których owija się wąż – symbol grzechu pierworodnego. Według organizatorów kampanii, ma ona zwrócić uwagę na rosną liczbę par żyjących „na kocią łapę”.
Za kampanią stoi Krajowy Ośrodek Duszpasterstwa Rodzin działający przy Episkopacie Polski, a partnerem akcji jest Fundacja Razem w Rodzinie.
Liczba związków partnerskich budzi niepokój wielu rodziców i duszpasterzy. Wiele tych związków opiera się na założeniu, że dopóki jest nam ze sobą dobrze to możemy razem żyć i korzystać z przyjemności. Wraz z rosnącym stale zjawiskiem konkubinatów pojawia się negatywna konsekwencja w postaci lęku przed odpowiedzialnością za drugą osobę, lęku przed posiadaniem dzieci, przed zaangażowaniem się na poważnie w życie społeczne – tłumaczy ks. dr Przemysław Drąg, dyrektor KODR.
Niecodzienne plakaty zawisły nie tylko w Gdańsku, ale i w innych miastach Polski.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?