Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Arka Gdynia rozszerza swoją działalność w portalach społecznościowych

ŁŻ
www.arka.gdynia.pl
Gdyńska Arka aktywnie działa w portalach społecznościowych. Poza Facebookiem i Twitterem, poczynania żółto-niebieskich będzie można również śledzić na Instagramie.

Portale społecznościowe są jednym z najważniejszych kanałów docierania do kibiców. Pod tym względem Arka od dłuższego czasu jest bardzo aktywna. Fani mogą na bieżąco dowiadywać się o nowinkach w klubie, a czasami nawet szybciej dociera do nich informacja, kto związał się z zespołem. Zalet portali społecznościowych jest naprawdę dużo.

Działacze gdyńskiego klubu postanowili rozszerzyć jeszcze swoją działalność na tym polu. Stworzyli bowiem profil na Intagramie. Na portalu tym można udostępniać zdjęcia, a wszystko oparte jest na tak zwanych hasztagach, czyli znacznikach, które przypisuje się do każdej fotografii.

Maciej Wardziński z pierwszym profesjonalnym kontraktem

Arce zależy na tym, by profil klubu na Instagramie tworzyli wszyscy fani żółto-niebieskich. Każde zdjęcie, które związane jest z gdyńskim zespołem, wystarczy oznaczyć hasztagiem #ArkaGdynia. W ten sposób właśnie można stworzyć wspólną, wielką galerię.

Oczywiście działacze deklarują również, że nie będą zapominać też o Facebooku i Twitterze.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dziennikbaltycki.pl Dziennik Bałtycki