- Poza aspektami takimi jak standard pomieszczeń biurowych, nowoczesność, komunikacja i lokalizacja, o wyborze miejsca na siedzibę firmy decydują jego przyjazne otoczenie, dodatkowe usługi na miejscu, możliwość odpoczynku czy rekreacji - mówi Agnieszka Zglinicka, Projekt Director w Olivia Business Centre. - Firma oferująca komfortowe miejsce pracy, sprzyjające wypełnianiu obowiązków, oraz dodatkowe usługi, pozwalające na odpoczynek, nabranie sił, spotkania ze współpracownikami czy pracownikami innych firm, a nawet na załatwienie spraw związanych z codziennym życiem, zyskuje przewagę na rynku pracy.
Jej oferta rekrutacyjna cieszy się większą popularnością wśród specjalistów poszukujących atrakcyjnej pracy. Co więcej, atrakcyjne miejsce pracy w przyjaznym otoczeniu powoduje, że pracownicy czują się z nim bardziej związani, lubią po prostu tutaj przychodzić.
Olivia Business Centre to zespół budynków biurowych klasy A+, o łącznej docelowej powierzchni ponad 120 tys. metrów kw. Położone jest w centrum Trójmiasta, niedaleko granicy Gdańska i Sopotu, blisko Gdyni. W niewielkiej odległości od kolejki SKM oraz linii tramwajowych, bezpośrednio przylega do głównej arterii komunikacyjnej aglomeracji. Posiada 2 tys. miejsc parkingowych dla zmotoryzowanych. Kryteria standardu i dostępności wypełnia modelowo. Ale ma też dużo więcej do zaoferowania pracownikom i nie tylko.
Miejsce pracy otoczone usługami
- Chcemy, aby pracownikom naszych rezydentów dobrze się pracowało w OBC - dodaje Agnieszka Zglinicka. - Przy dzisiejszym tempie pracy i zakresie obowiązków i coraz częściej elastycznym i zadaniowym czasie pracy muszą mieć możliwość załatwienia własnych spraw, niezwiązanych z pracą, jak najwygodniej, a najlepiej na miejscu. Bez straty czasu na podróż po mieście, często w korkach.
W OBC ulokowało się wiele firm świadczących różnorodne usługi. Są tutaj oddziały banków oraz doradców finansowych, operatorów telefonicznych, jest centrum medyczne z apteką. Jest sklep oferujący prasę, artykuły chemiczne i spożywcze. Jest nawet serwis wymiany opon samochodowych.
- Wszystko praktycznie pod ręką - wyjaśnia Agnieszka Zglinicka. - Na lunch można smacznie zjeść dania z całego świata, wypić dobrą kawę czy herbatę. Restauracja czy kawiarnia to również doskonałe miejsce do prowadzenia przy okazji rozmów biznesowych. Pracownicy naszych rezydentów mogą skorzystać nawet z usług pralni, a matki i ojcowie nie martwić się o swoje pociechy. Jest przedszkole.
Praca, relaks, rozmowy
Szybkie tempo pracy, niekiedy nawet stres, generują potrzeby odpoczynku i wyciszenia. Nie tylko w biurach, gdzie można się wyciszyć, pozbierać myśli, zregenerować swoje siły. Również w przestrzeni otaczającej miejsce pracy.- Możliwość relaksu i oderwania się od obowiązków na chwilę, na 15-20 minut dziennie, z korzyścią wpływa na wydajność pracy. Zorganizowaliśmy specjalną przestrzeń wypoczynkową.
Na zielonym patio gdańskiego Olivia Business Centre powstała unikatowa fontanna z przyjemną infrastrukturą, która przyciąga na spacery całe rodziny. Praca w takim otoczeniu jest z pewnością mniej stresująca, a "osiem godzin za biurkiem" nabiera całkiem nowego wymiaru.
- Latem można tutaj wypocząć na leżaku, w sąsiedztwie zieleni, posilić się, porozmawiać ze współpracownikami, nawet popracować, jeśli ktoś chce - dodaje Zglinicka.
Oczywiście jest także możliwość realizowania pasji aktywnego wypoczynku, czy to w ramach sportowych rozgrywek zespołowych, czy wspólnych wypadów gdzieś dalej, np. rowerowych. Rowerzyści mają zresztą komfortowe warunki. Dojeżdżający do pracy na dwóch kółkach mają do dyspozycji szafki i prysznice. Planowane jest również otwarcie fitness klubu. W trosce o dobre samopoczucie, głównie żeńskiej części, powstaną salon kosmetyczno-fryzjerski oraz SPA.
Nowoczesne biznesowe centra to też coraz bardziej otwarte miejsca, szukające styczności z najbliższym otoczeniem.
- Zależy nam na tym, aby z przestrzeni wokół centrum oraz usług korzystali również okoliczni mieszkańcy. Aby zżyło się ono z najbliższym środowiskiem. Organizujemy wiele wydarzeń o charakterze integracyjno-rekreacyjnym, nie tylko dla osób pracujących w OBC, ale dla wszystkich chętnych - zaznacza Agnieszka Zglinicka. - Jesteśmy przekonani, że wygodne miejsce pracy to lepiej zmotywowani i bardziej lojalni pracownicy, co bez wątpienia wpływa na rozwój biznesu firm.
Opublikowane dotychczas odcinki cyklu znajdziesz także w naszym serwisie:
Odcinek 1 z 23.10: Na początek - wybór lokalizacji
Odcinek 2 z 30.10: Pewność zasilania
Odcinek 3 z 6.11: Biznes na miarę. Urządzenie biura. Czy to sztuka?
Odcinek 4 z 13.11: Olivia A Plus - standard najwyższy w Polsce
Odcinek 5 z 20.11: W Olivia Business Centre biuro rośnie z Twoją firmą
Odcinek 6 z 27.11 Olivia Business Centre to przyjazna przestrzeń i usługi
Odcinek 7 z 4.12: Facility management dla komfortu Rezydentów
Odcinek 8 z 11.12: Zawieramy umowę najmu.
Odcinek 9 z 18.12: Sky Club integruje i inspiruje
Odcinek 10 z 8.01: Kooperacja zaprogramowana na rozwój kadry i kwalifikacji
Odcinek 11 z 15.01: Nowa przestrzeń OBC dla rozwoju innowacji
Odcinek 12 z 22.01: Wspólne usługi i kooperacja dają oszczędności rezydentom OBC
Odcinek 13 z 29.01:W OBC spędzisz czas przy kawie, lunchu, a nawet muzyce na żywo
Odcinek 14 z 5.02.: Wachlarz usług w miejscu pracy to atut Olivia Business Centre
Wyniki II tury wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?