Lębork. Zmienił dostawcę prądu i został bez energii

    Lębork. Zmienił dostawcę prądu i został bez energii

    Robert Gębuś

    Dziennik Bałtycki

    Aktualizacja:

    Dziennik Bałtycki

    Lębork. Zmienił dostawcę prądu i został bez energii

    ©Andrzej Kurzyński/Archiwum PP

    Od 44,61 złotch zaczęły się kłopoty 60-letniego Czesława Polejowskiego z Lęborka. Teraz nie ma prądu
    Lębork. Zmienił dostawcę prądu i został bez energii

    ©Andrzej Kurzyński/Archiwum PP

    Niepełnosprawny, ponad 60-letni Czesław Polejowski od miesiąca jest bez prądu, chociaż, jak zaznacza, nie ma żadnych zaległych rachunków. Mężczyzna uważa, że problem pojawił się wówczas, gdy przez niedopatrzenie Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, który pomaga mu w opłatach, nie przelał na konto Energi... 44,61 zł.

    - W lipcu dostałem z Energi pismo, że zalegam 44,61 zł jeszcze z listopada ubiegłego roku i 88,43 zł ze stycznia 2014 r.
    - mówi Czesław Polejowski. - Kwotę 88,43 zł zapłaciłem dzień przed upływem terminu, czyli 22 stycznia, natomiast o zaległych 44 złotych nie wiedziałem. Okazało się potem, że nie przelała ich pomoc społeczna.

    Energa wyłączyła mu prąd. Pan Czesław zapłacił sam zaległą kwotę. Na dowód pokazuje rachunek, który to potwierdza, ale mimo interwencji prądu nie ma do dziś.

    - Z lodówki co zdążyłem zjeść, to zjadłem, resztę musiałem wyrzucić - tłumaczy. - Jest ciepło, nie mam gdzie przechowywać jedzenia. Nie oglądam telewizora. Nie wiem, jak długo to jeszcze potrwa.

    Czesław Polejowski napisał do Energi pismo, dołączając rachunki, które zapłacił. - Pozostało bez odzewu - mówi.

    Starszy pan dodaje, że w styczniu zmienił operatora i wybrał Energetyczne Centrum. Rachunki jednak wysłała mu Energa. - Nie rozumiem, dlaczego mam być karany w taki sposób przez Energę, skoro wszystkie rachunki mam uregulowane? - dopytuje.

    Jak się jednak okazuje, mężczyzna nie wiedział, że zmieniając operatora, nie rozstaje się całkowicie z Energą.
    - Wstrzymanie dostaw energii elektrycznej nastąpiło z powodu zadłużenia za usługi dystrybucyjne - informuje Beata Ostrowska, rzecznik prasowy Grupy Energa. - Klienci zmieniający sprzedawcę prądu są zobowiązani do regulowania należności za dwie faktury - od sprzedawcy i od dystrybutora energii elektrycznej.

    Ostrowska dodaje, że do klienta wysłano informację o zadłużeniu. Pan Czesław ripostuje, że oprócz wspomnianych już rachunków nic innego nie otrzymał.
    - Klient może liczyć na ponowne podłączenie zasilania, kiedy ureguluje zaległości - mówi Ostrowska.

    Treści, za które warto zapłacić! REPORTAŻE, WYWIADY, CIEKAWOSTKI

    Zobacz nasze Magazyny: REJSY, HISTORIA, NA WEEKEND


    Czytaj także

      Komentarze

      Dodajesz komentarz jako: Gość

      Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

      Liczba znaków do wpisania:

      zaloguj się

      Najnowsze wiadomości

      Zobacz więcej

      Najczęściej czytane

      Polecamy

      Wideo

      Gry On Line - Zagraj Reklama