Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Trójmiasto: Zarząd SKM przeprasza pasażerów na łamach "Dziennika Bałtyckiego"

red.
Adam Warżawa/Archiwum
W środę na łamach "Dziennika Bałtyckiego" ukazało się ogłoszenie, w którym zarząd i pracownicy spółki PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście przepraszają pasażerów za spóźniające się pociągi i zakłócenia w podróży.

Na str. 16 środowo-czwartkowego wydania "Dziennika Bałtyckiego" widnieje ogłoszenie, w treści którego pracownicy i zarząd PKP SKM przepraszają, za zakłócenia w funkcjonowaniu składów SKM.

"Spóźniające się pociągi, zakłócenia w ruchu, często zbyt niska temperatura składów, to z pewnością nie jest standard, który chcielibyśmy Państwu zaoferować. Zdajemy sobie sprawę, że nawet najgłośniej wypowiedziane słowo PRZEPRASZAM nie zrekompensuje Państwu trudów zimowych podróży SKM. Mimo to prosimy przyjąć właśnie PRZEPROSINY za opóźnione pociągi, które czasem przegrywają z ekstremalnymi warunkami pogodowymi. Kolejarze z SKM czują duży respekt przed zimą, ale nie będzie nas to zwalniać od jeszcze bardziej wytężonej pracy dla PAŃSTWA - NASZYCH KLIENTÓW"

PRZECZYTAJ PRZEPROSINY PKP SKM

Od 1 stycznia 2011 spółka PKP SKM wprowadziła podwyżki cen biletów w wysokości od 3 do 7 procent, tłumacząc je wzrostem kosztów energii i utrzymania infrastruktury.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Materiał oryginalny: Trójmiasto: Zarząd SKM przeprasza pasażerów na łamach "Dziennika Bałtyckiego" - Dziennik Bałtycki

Wróć na dziennikbaltycki.pl Dziennik Bałtycki