Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Wakacje 2014: Zostań twarzą regionu. Bajeczny urlop w Gdańsku

Kazimierz Netka
Czy bajka o diabelskim zębie wiszącym na jednym z najsłynniejszych zabytków Gdańska może być silnym magnesem na turystów z zagranicy? A może warto ukazać im związków księdza Mikołaja Kopernika z gdańszczanką? Swój pomysł na przyciągnięcie obcokrajowców może zaproponować każdy.

Chodzi o to, by udowodnić, że w Pomorskiem można spędzić "bajeczny", wymarzony urlop. Już dzisiaj na Długim Targu w Gdańsku, przy Fontannie Neptuna, każdy z mieszkańców (stałych i tymczasowych) Gdańska i województwa pomorskiego może wziąć udział w niezwykłej akcji promocyjnej realizowanej przez Polską Organizację Turystyczną.

- Stawką jest możliwość wystąpienia w prawdziwej kampanii reklamowej - zachęca Krystyna Hartenberger-Pater, dyrektor Biura Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej w Gdańsku. Akcja jest elementem kampanii "Bajkowy urlop w Polsce" podsumowującej dotychczasowe działania w ramach projektu Promujmy Polskę Razem realizowanego właśnie przez POT. Jego celem jest promocja turystyczna Polski na rynkach zagranicznych.

Co trzeba zrobić, by zostać twarzą Pomorskiego i gwiazdą reklamy, a przy tym otrzymać honorarium 2000 złotych? Wystarczy przyjść dziś w godzinach 10-18 na Długi Targ i wziąć udział w konkursie "Zostań twarzą regionu". Zadaniem uczestników będzie odegranie - w bajkowej aranżacji - scenki inspirowanej walorami turystycznymi regionu. Mogą to być scenki romantyczne, flirt, pobyt w mieście, zachwyt miastem, zakochanie w mieście i propozycja spędzenia w nim czasu (we dwoje i nie tylko). Możesz wystąpić na scenie sam lub z przyjaciółmi.

Potem zachęć znajomych, aby głosowali na zdjęcie przedstawiające Twoją bajkowo-turystyczną inscenizację. Można to robić na stronie konkursu lub na Facebooku. Jeśli zachwycisz jury pomysłowością - zostaniesz zwycięzcą, jednym z 16 z całej Polski (w każdym województwie wygrywa po jednej bajkowo-turystycznej inscenizacji). Zdjęcie Twojej inscenizacji znajdzie się na billboardach w całej Polsce.

Wszystkie szczegóły są na stronie www.twarzregionu.pl. Patronem kampanii POT w województwie pomorskim jest Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna.

Treści, za które warto zapłacić! REPORTAŻE, WYWIADY, CIEKAWOSTKI

Zobacz nasze Magazyny: REJSY, HISTORIA, NA WEEKEND

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dziennikbaltycki.pl Dziennik Bałtycki