NASZ PATRONAT
    Relacje z festiwalu filmowego w Gdyni

    Festiwal Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni 18 - 23 września

    Rozwiń

    Powiat gdański: Telekomunikacja Polska SA zapowiada utrudnienia w łączności

    Wawrzyniec Rozenberg

    Dziennik Bałtycki

    Dziennik Bałtycki

    Mieszkańcy niektórych miejscowości w wyżynnej części powiatu gdańskiego od kilku tygodni nie mają dostępu do internetu. Zamilkły również telefony w ich domach. Powodem kłopotów z łącznością jest uszkodzenie centrali Telekomunikacji Polskiej SA, która znajduje się w jednym z pomieszczeń spalonej w sierpniu tego roku kamienicy w Straszynie. Liliana Ciechanowicz-Kulesza, rzecznik prasowy firmy, obiecywała, że awaria zostanie usunięta do 8 grudnia. Tak się jednak nie stało. TP SA nadal prowadzi prace zmierzające do odtworzenia centrali w nowej lokalizacji.
    - Przewidujemy, że ostateczne włączanie nowych urządzeń do sieci nastąpi między 17 a 19 grudnia - mówi Liliana Ciechanowicz-Kulesza.

    Telekomunikacja planuje przerwy w dostępie do jej usług począwszy od piątku 17 grudnia, w miejscowościach: Bąkowo, Borkowo, Borowina, Jankowo, Juszkowo, Lublewo, Łapino, Kolbudy, Lublewo, Przywidz, Rotmanka, Mierzeszyn, Straszyn, Trąbki Wielkie oraz na Osiedlu Bursztynowym w Pruszczu Gdańskim i Maćkowach w Gdańsku. 17 grudnia usługi TP SA nie będą dostępne w godzinach 7- 11. Później nastąpią 15-20-minutowe przerwy, służące przywróceniu urządzeń do pracy.

    Dla niektórych będą one jednak dłuższe i wystąpią w ciągu całego weekendu, począwszy od rana 17 grudnia. Dotyczyć będą nie tylko neostrady, ale wszystkich usług TP SA. Sukcesywnie będzie też przywracana usługa Videostrada dla klientów ze Straszyna.

    Złóż reklamację
    Liliana Ciechanowicz-Kulesza, rzecznik prasowy Oddziału Pomorskiego Telekomunikacji Polskiej SA: Zakres prac związanych z nową centralą znacznie przekroczył pierwotne założenia. Ostateczny termin zakończenia jej budowy przewidujemy na 19 grudnia. Każdy nasz klient z okolicy Straszyna, który doświadczył braku łączności telefonicznej i internetowej, może złożyć reklamację pod bezpłatnym numerem Błękitnej Linii 19393. Przepraszamy wszystkich za czasowe utrudnienia spowodowane brakiem dostępu do internetu i telefonów stacjonarnych.

    Czytaj także

      Komentarze

      Dodajesz komentarz jako: Gość

      Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

      Liczba znaków do wpisania:

      zaloguj się

      Najnowsze wiadomości

      Zobacz więcej

      Najczęściej czytane

      Polecamy

      Wideo

      Gry On Line - Zagraj Reklama