Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Uwaga na Partnera

J. Surażyńska, E. Łosińska
Wpłatami na konto firmy Partner zajęła się już policja
Wpłatami na konto firmy Partner zajęła się już policja
Jeśli płacisz rachunki za pośrednictwem firmy Partner Usługi Płatnicze, lepiej natychmiast sprawdź, czy dotarły one do adresata. Może się okazać, że będziesz miał spore problemy, tak jak wielu, którzy korzystali z usług tej firmy.

Przypomnijmy, że sprawa wyszła na jaw, kiedy Telewizja Kablowa Vectra w Kościerzynie zaczęła rozsyłać do wielu swoich klientów upomnienia, wzywające do zapłaty zaległych rachunków.

- Zawsze płaciłam rachunki w terminie, korzystając z pośrednictwa Partnera - mówi Barbara Łukawska, mieszkanka Kościerzyny. - Nic nie wzbudzało moich podejrzeń, zresztą Vectra zachęcała swoich klientów do korzystania z usług tej firmy. Ku mojemu zdziwieniu okazało się, że jestem dłużniczką. Na pewno nie zostawię tak tej sprawy. Jeśli będzie trzeba, pójdę do sądu.

W marcu tego roku Vectra rozwiązała umowę z Partnerem, ponieważ już wówczas pojawiały się zastrzeżenia co do terminowości wpłat.
- Nie jesteśmy w stanie brać odpowiedzialności za wpłaty naszych abonentów, za świadczone im usługi dokonywane w punktach Partnera - mówi Krzysztof Stefaniak z Biura Public Relations Grupa Vectra.

Mieszkańcy Kościerzyny mogli korzystać z dwóch punktów Partnera - przy ul. M. Curie-Skłodowskiej i Świętojańskiej. Kiedy wielu z nich próbowało wyjaśnić sytuację na miejscu, okazało się, że oba punkty już nie istnieją. Zostali na lodzie z niezapłaconymi rachunkami.

Na razie trudno powiedzieć, czy Vectra jest jedyną firmą, do której nie trafiały należności uiszczane za pośrednictwem Partnera. - Słyszałam, że sporo osób wpłacało raty do banku i opłaty za energię właśnie w punktach Partnera - dodaje Barbara Łukawska. - Niektórym nawet miano odciąć prąd.

Sprawą zajęła się już kościerska policja. - Otrzymaliśmy powiadomienie z prokuratury w tej sprawie - mówi Józef Landowski, naczelnik sekcji kryminalnej Komendy Powiatowej Policji w Kościerzynie. - Aktualnie prowadzimy postępowanie i ustalamy kolejne poszkodowane osoby. Na liście znajduje się już obecnie kilkadziesiąt osób. Jest to pierwsza tego typu sprawa w Kościerzynie. Dziwię się, że przedstawiciele Vectry nie zgłosili policji już pierwszych takich przypadków.

Przedwczoraj przez cały dzień próbowaliśmy skontaktować się z dyrekcją firmy Partner w Gdyni. Po wielu telefonach, e-mailach i pytaniach wysłanych faksem następnego dnia otrzymaliśmy krótką odpowiedź. Niestety, nadal nie dowiedzieliśmy się, dlaczego przelewy dokonywane za pośrednictwem Partnera nie trafiały na konto Vectry i jak dyrekcja firmy zamierza rozwiązać ten problem.

- Potwierdzam, że otrzymałam z sekretariatu informację o pani telefonie, pani fax oraz e-maila - napisała nam Eliza Bilik-Stefanicka z Partnera Usług Płatniczych. - W związku ze zmianami personalnymi placówka w Kościerzynie jest aktualnie nieczynna. W przypadku reklamacji wpłaty dokonanej przez klienta może on wybrać jedną z czterech opcji zgłoszenia reklamacji: telefonicznie, faksem, e-mailowo bądź listownie na adres firmy. Odpowiedź na jego reklamację zostanie udzielona pisemnie na adres klienta.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dziennikbaltycki.pl Dziennik Bałtycki