Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Projekt SeaZone Music & Conference w Sopocie. Miasto zanurzy się w muzyce

Ewa Andruszkiewicz
materiały prasowe
Spotkania ze znanymi producentami z branży muzycznej, warsztaty, występy artystów, imprezy klubowe – to tylko część atrakcji, jakie czekać będą na wszystkich chętnych w ramach projektu SeaZone Music & Conference, w dniach 9-10 czerwca w Sopocie. Zapowiadają się trzy dni niezapomnianych wrażeń!

Już wkrótce do nadmorskiego kurortu zjadą profesjonaliści z całego świata, którzy stoją za sukcesami m.in. Black Eyed Peas, Faithless czy Jess Glynne oraz współpracowali z takimi artystami jak Daft Punk, Gorillaz, Korn, Muse, Pendulum czy Mark Knight, a także wytwórniami Sony Music, Universal i Warner Music Group. Wszyscy goście podzielą się swoimi doświadczeniami i wiedzą z uczestnikami specjalnie przygotowanej z tej okazji konferencji. Profesjonaliści opowiedzą m.in. o stosowaniu nowoczesnych technologii w muzyce, a także zdradzą tajniki organizacji dużych imprez rozrywkowych.

Ale to nie wszystko. W ramach projektu odbędzie się także festiwal muzyczny, w czasie którego znani artyści zaprezentują się w całkowicie nowych odsłonach, a nieznani dotychczas szerokiej publiczności muzycy będą mogli zrealizować swoją szansę na debiut. To doskonała okazja na świeże pomysły i nowe brzmienia. Na scenie pojawią się m.in.: Low Roar, Daria Zawiałow, Coals, BeMy czy Lilly Hates Roses.

SeaZone to również warsztaty muzyczne połączone z targami. Przygotowana oferta obejmuje dwudniowe aktywności o charakterze edukacyjnym, naszpikowane wykładami, prezentacjami sprzętu, warsztatami i pokazami skupionymi wokół świata DJ, Studio, Home Recording oraz Produkcji Muzycznej.

Część wieczorna projektu odbywać się będzie natomiast w znanych sopockich klubach, gdzie główną atrakcją będą występy znanych i popularnych artystów, zapewniające różnorodny program od alternatywy przez hip-hop po undergroundową i mainstreamową muzykę taneczną.

- Wiele lat pracuję w samorządzie terytorialnym i przyznam, że brakowało mi merytorycznego spotkania z przedstawicielami branży rozrywkowej uchylającymi kulisy organizacji wydarzeń muzycznych czy rozrywkowych. Organizacja imprez nie stanowi zasadniczych zadań pracy samorządowca, ale jest jednak ważną częścią profesjonalnego przygotowania programu działań marketingowych budujących markę każdej organizacji – przyznaje Marta Chełkowska, dyrektor Departamentu Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dziennikbaltycki.pl Dziennik Bałtycki